IT i Poufność


Zabezpieczenia organizacyjne i formalne poufności

  • Kancelaria spełnia wymogi regulacji z zakresu ochrony danych osobowych, w szczególności zawarła odpowiednie umowy powierzenia
    przetwarzania danych osobowych, aktualizuje pod kątem wymogów ochrony danych osobowych swoje podstawowe oprogramowanie prawnicze
    umożliwiające funkcjonowanie panelu klienta i prowadzenie repertorium spraw, stosuje klauzule informacyjne, a także we
    współpracy ze stałą obsługą IT i w oparciu o serwer wewnętrzny stale zwiększa i modyfikuje stosowane środki bezpieczeństtwa IT.
  • Jako radcy prawni jesteśmy zobowiązani do poufności Kodeksem Etyki Zawodowej, którego naruszenie stanowi delikt dyscyplinarny.
  • Wszystkie osoby zatrudnione przez nas są zobowiązane szczegółowymi klauzulami umownymi do zachowania poufności.
  • Obowiązuje zakaz wynoszenia akt sprawy poza Kancelarię.
  • Akta spraw zdawane i odbierane są protokolarnie.
  • Niepotrzebne kopie dokumentów oraz projekty są na bieżąco niszczone w niszczarce.